Naszym największym
dobrem jest dobro dziecka, przygotowujemy je do odnoszenia sukcesów
i radzenia sobie z trudnościami. Pragniemy w każdym dziecku rozbudzać
ciekawość świata i ludzi, spostrzegawczość i
wrażliwość. Przedszkole
zapewnia: ►kompetentnych
nauczycieli i wychowawców ►opiekę, przyjazne, bezpieczne i
korzystne dla zdrowia warunki edukacji ►warunki prawidłowego rozwoju
psychofizycznego i rekreacji poszanowanie praw dziecka
►funkcjonalne i estetyczne sale zajęć Przedszkole to miejsce, w którym
dzieci czują się bezpiecznie i komfortowo. Zapewniamy im dużo przestrzeni
do zabawy oraz nauki. W naszym przedszkolu dziecko nie będzie czuło się
osamotnione. Wspólna zabawa z dziećmi pozwoli mu poznać smak przyjaźni i
radości. Proponujemy dzieciom bogaty program dydaktyczny, rozszerzony o
urozmaicone zajęcia dodatkowe. Stwarzamy każdemu dziecku szansę rozwoju na
miarę jego możliwości. Chcemy wychować dziecko z bogatą wyobraźnią
twórczą, zdolne do spontanicznej ekspresji własnych uczuć i myśli, otwarte
na pomysły i inspiracje płynące od innych osób oraz gotowe szukać nowych,
lepszych i oryginalnych rozwiązań. Właściwe przygotowanie dziecka do
następnego etapu edukacyjnego, jakim jest nauka w szkole podstawowej
osi±gamy poprzez różnorodne formy kształtowania i stymulowania rozwoju,
szczególnie w aspekcie jego rozwoju fizycznego, aktywności twórczej,
poziomu wiedzy o otaczającym go świecie oraz zachowań społeczno -
emocjonalnych. Przedszkole ►wspiera rozwój osobowości w zgodzie
z własnym systemem wartości, który respektuje prawa innych, wartości
uniwersalne, przyjęte normy, daje możliwość samorealizacji ►jest
otwarte na potrzeby dzieci i rodziców wspiera aktywność poznawczą i
twórczą ►uczy tolerancji, akceptacji i poszanowania odmienności
każdego człowieka wspiera rozwój wrażliwości emocjonalnej i wyobraźni
wspiera samowychowanie, samokształcenie i kierowanie własnym rozwojem
►wychowuje dziecko aktywne, wrażliwe, samodzielne i radzące sobie z
problemami wspiera prospołeczne i prozdrowotne działania dziecka
►otwarte jest na propozycje rodziców, ich udział w życiu przedszkola a
partnerska współpraca z rodziną dziecka ►umożliwia wyrównywanie szans
edukacyjnych wszystkim dzieciom oraz uwzględnia potrzeby
środowiska